Abnormální děložní krvácení v reprodukčním věku

30.11.2020

Je mi 43 let. Po týdnu od skončení menstruace jsem začala zase krvácet. Nejprve trochu špinit a potom více .Typická menstruace to není. Poraďte prosím,co mám dělat,čím by to mohlo být? Díky , Helena

Aktuálně řeším polyp. Měla jste některá polyp v děložní sliznici? Nemyslím polyp děložního hrdla, nýbrž polyp v děložní dutině. Krvácím déle při menses. Budu ráda za jakékoli odpovědi a informace. Bětka

Je mi 41 let, posledního půl roku velmi silně krvácím při menstruaci. Na ultrazvuku mně zjistili myom, který roste dovnitř a proto prý mám problémy. Paní doktorka mně doporučila odstranění dělohy. Je to opravdu v mém věku nutné? Děkuji za odpověď. Věra

Je mi 63let. Mám už dvacet let po menopauze a nyní jsem začala trochu krvácet. Prosím, myslíte, že je to vážné? Eva

Ahoj, já mívám menstruaci hodně silnou a dlouhou, někdy i měsíc. Ale je to u mě standard.
Silná menstruace může být prý třeba z toho, že moc naroste sliznice, což je třeba můj případ (dlouhé cykly až 60 dní). Nechce se mi k doktorovi. Nevím, jestli bych s tím měla něco dělat. Evča

Co je abnormální děložní krvácení?

Slovem abnormální rozumíme odchylku od normy ve smyslu plus i minus.

U 1 typu (plus) můžete mít krvácení silné, časté, prodloužené nebo budete krvácet i mimo mensturaci.

U 2 typu (mínus) jsou intervaly mezi menstruacemi dlouhé, krvácení je slabé, zkrácené nebo zcela chybí.

  

Jaká je normální krevní ztráta při menses?

Za normu považujeme krevní ztrátu v rozmezí 5-80 ml. 

Jaké jsou příčiny abnormálního děložního krvácení?


Nyní jsem odešla z ordinace s lékařskou zprávou "v myometriu anechogenní dutinky - adenomyoza?" Prosím o vysvětlení. Jak je toto onemocnění vážné? Zdena

článek je rozpracován

© 2019 Charitativní webové stránky | Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky